Přecházíme na BOSE

21.11.2011 14:29

Po neclém měsíci používání mě nový aparát BOSE L1 Compact tak očaroval, že jsem se rozhodl prodat svůj menší, do této doby dobře sloužící PA systém DAP Pro Soundmate 1 (600 Watt celkový hudební výkon) a přejít na 2 x BOSE L1 Compact (2x 180 Watt). Už se nemohu dočkat, až mi ve čtvrtek dorazí druhý kus a já si s nimi poprvé zahraju v Srnojedech na tanečních pro manželské a partnerské dvojice příští úterý. Sílou zvuku sice DAP ani 2 bosáci neporazí, ale čistotou a vyrovnaností produkce, rovnoměrným pokrytím prostoru zvukem a v neposlední řadě vzhledem a snadností transportu nemá DAP šanci. Již nebudeme na našich produkcích do 100 posluchačů, což je pro nás většina svateb, ohlušovat svatebčany hlukem, ale budeme jim předkládat špičkově vykreslený, příjemně silný zvuk PA systému jedné z nejvyhlášenějších firem na poli špičkového ozvučení, který ani po mnoha hodinách nezpůsobí bolest hlavy.

V neposlední řadě má pro nás BOSE L1 Compact ještě jednu výhodu. Klasické PA, jako například DAP Pro, bylo nutno umístit před kapelu, takže jsme neslyšeli, jaký zvuk Vám, posluchačům, předkládáme. BOSE L1 se umísťují za kapelu, takže uslyšíme to samé, co naši posluchači, což přispěje ke zkvalitnění naší produkce po všech stránkách. Věřím, že tato investice byla to nejlepší, co jsem tento rok pro zkvalitnění a posun k lepšímu v mé hudební kariéře udělal.